09 квітня 2024

ЗДОРОВ'Я – НАЙБІЛЬША ЦІННІСТЬ! ✨

Щорічно 7 квітня відзначається Всесвітній день здоровʼя. 💪 З метою формування однієї зі складових професіоналізму майбутніх вихователів ЗДО – здоровʼязбережувальної компетентності, в Олександрійському педколеджі для здобувачів освіти 110 та 30 груп спеціальності 012 Дошкільна освіта (керівники груп Бикова О.О та Слободіченко А.І.) проведено виховну годину інтерактивного спілкування «Здоровʼя - найбільша цінність!». 

🎓Студенти виконували завдання вікторини, вправи “Складові здоров’я”, “Кроки до здоров’я”, “Правда - неправда”, брали участь у фізичних активностях, пригадали приказки та прислів’я про здоров’я, завзято обмінювалися думками щодо шкідливих та корисних звичок, складових здорового способу життя, визначали, як можна подбати про фізичне та ментальне здоров’я. 🏓🩺

✅ Дбати про здоров’я - актуально і модно. Будь в тренді - залишайся здоровим!🏋️‍♀️🥗


Немає коментарів:

Дописати коментар

ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ 👩‍🏫👨‍🏫

🗓27 квітня Олександрійський педколедж гостинно відкрив двері 🚪 майбутнім абітурієнтам та їх батькам. ✨ В актовій залі привітали гостей і р...